Monday, March 8, 2010

sahabat sering bertanya

masih ada sahabat 7th sye yg bertanye 'ika, kenapa x g dinner kolej ko'...^_^...hehe senang menjawabnye melalui ym saje..

jawapan
sejak awal majlis nie dperkenalkan sem1 dulu, hati x senang padanya..lebih suke memerhati dri menerima,..memerhati membolehkan kte berfikir baik buruknya, menerima hanya membuka mata kte pd kebaikan majlis..fasa1 fasa 2, sye decide utk tidak mendaftar..pendapat saya: sia-sia, lagha, hanya dunia semata-mata..maaf, hanya pendpt dri sisi yg paling peribadi..lain didikan, pasti lain pendapat & tujuannya..tiada hujah yg baik utk saya beri melainkan hanya pandangan semata..maaf sye akui kelemahan diri..kerana hati yg rindukan tarbiyahNya & kerana diri yang mahu jadi terbaik untukNya, sedaya upaya dgn izin Allah jua, sye mencuba mengelakkan diri dri segala bentuk tipu daya dunia..insyaAllah..Allah jua yg membolak-balikkan hati...dunia ini sgt indah, sgt diakui...

rm100?
saya tidak kesah...saya x kan rasa rugi pada sesuatu yang saya senang padanya..

link
lalu, mungkin ini jawapan terbaik utk kalian..
http://qudwahhumaira.blogspot.com/2010/03/malam-anugerah-kenangan-terindah-kolej.html

moga terjawab ye..sahabat 7th..uhibbukifillah^_^
maaf, hanya pendapat peribadi semata...jgn salahfahamkan niat sye
wallahu'alam

No comments:

Post a Comment