Monday, February 13, 2012

words.

subhanaAllah. Dan kita memuji Allah taala kerana telah memilih kita untuk masih berada di atas jalan ini.

dan selawat dan salam kita limpahkan kepada nabi muhammad saw. yang Allah dan para malaikatnya pun sentiasa berselawat dan mengucap salam kepadanya, sudah tentunya kita pun mudah-mudahan akan sentiasa istiqamah mengucapkan salam dan selawat kepadanya.

dan kita mendoakan semoga Allah meredhai merahmati seluruh semuanya pejuang-pejuang dakwah dimuka bumi ini. ameen.

....

a lot of words behind the silence.
ternyata, bukanlah sesuatu yang mudah untuk saya nak mengupdate di sini. bila semua kata-kata bagai di awang-awangan yang susah untuk diterjemahkan. dan sangat pasti ramai yang mengalami situasi semacam ini.

sampai datangnya  teguran dari seorang adik nie.
'alang, bila nak update blog?'
ternyata saya bisu. ternyata sangat x mampu nak berkata apa.
sampai dia yang bagi tips 'bila kita rasa nak buat tu, buat je, tak payah nak panjang2 pun x pe, pendek2 pun ok'


jazakillahukhair  =)


'dan sesungguhnya pada binatang ternak itu benar-benar terdapat pelajaran bagi kamu. kami memberimu minum daripada apa yang berada dalam perutnya susu yang bersih antara najis dan darah, yang mudah di telah bagi orang-orang yang meminumnya." 16:66


Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah syirik kecil. Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak."
(HR Imam Ahmad)


miqdad. 
21rabiulawal1433H 0007
and Allah found you lost and guide you



:kikislah segala wahan dan syak wasangka dari dirimu dan ketahuilah bahawa jalan ini tidak selamat dari penipu dan org munafiq: (pakcik abbas as sisiy)

1 comment: