Friday, January 1, 2010

permulaan

01/01/10
selamat tahun baru kengkawan (^_^)v

hari nie cuti tahun baru, ape yg aku wat kat cnie haha..memandang x ade mende sgt nak stadi n kuliah pun baru seminggu bermula..& memandangkan plan nak kuar ngan fatin n azie pun cancel..huu rindunye nak jumpe mereka so, ari nie duk layan 'ketika cinta bertasbih'..best sgt...lpas nie continue bace novel yg kedua sambil2 mencari d 2nd movie..

Jika ternyata takdirnya kalian memang akan bersatu dan bertemu, maka Allahlah yang akan mengatur semuanya. Apa bangganya kita mendapatkan cinta dari orang yang kita damba, namun kita kehilangan cinta Allah 'Azza wa Jalla. Apa bangganya?

& memandangkan juge ptg agak x taw nak wat ape, ape lg g join joging petang...mulenye nak g mengeliling um, last2 g joging ke pasar kerinchi...hua2 boleyh ape, sambil menyelam minum air..haha tp hakikatnye saye hanye berjalan bsama kaksariah n ain..dayah n mieza je semangat joging..kui3... penat gak kut, jauh jugak kut... tp puas hati, lepas geram x dapt kuar ari nie, g joging pun jd la mhirup udara yg bdebu d kl nie ngeee~~

malam pule ngan relexnye, g sambung gokusen special jap yg tsangkut mlm td sbb ngantok sudah...thanks mieza 4 d gokusen2 n special...

hooo tahun baru, mesti ade azam baru ke..depend pd korang la..kejayaan yg korang akan dpt t tu utk korang, bukan utk aku, jd decide it by urself k..& bg aku azam stadi aku yg paling baru dah bmule sejak dpt result ari tu...arghhh frustrated gler,sikit je ag & azam aku hanye 1 je tuk sem ni, wlu ape pun yg terjadi..aku nak naekkan pointer...naikkan pointer & naikkan pointer..jd lepas nie jgn persoalkan ape yg akan aku buat pd waktu2 aku...dont ever...

i maybe can not change my future, but i can change my habits. & sure my habits will change my future..im seriously will go for it...insyaAllah..gambatte

2010

No comments:

Post a Comment